NAJČEŠĆA PITANJA

NAJČEŠĆA PITANJA
 

NAJEAPITANJA.png
1_2.png

Najčešća pitanja naših kupaca:

Da li šaljete robu manje vrednosti od 5.000 RSD?
Robu šaljemo Kurirskom službom BeX Express samo preko 5.000 RSD, dok kod nas u salonu pordaje u ulici Lole Ribara 133, Železnik, robu možete preuzeti i kupiti nezavisno od njene vrednosti.

Da li mogu da poručim robu preko telefona?
Poručivanje robe se vrši isključivo putem sajta www.velog.rs ili email adrese office@velog.rs (nije moguće putem telefona ili društvenih mreža). Više informacija o poručivanju putem sajta možete pronaći na stranici UPUTSTVO ZA KUPOVINU.

Kako da znam da sam uspešno poručio/la artikal putem sajta?
Kada izvršite uspešnu kupovinu putem našeg sajta prikazaće Vam se stranica sa porukom da ste uspešno poručili. Takođe, nakon toga dobićete e-mail sa svim podacima o vašoj porudžbini. Sačekate da Vas naš kolega iz Internet prodaje pozove i proveri zajedno sa Vama porudžbinu.

Kako da platim poručeni proizvod?
Plaćanje poručene robe preko sajta se može izvršiti na tri načina: Pouzećem prilikom preuzimanja robe od kurirske službe, preko računa uz dobijanje prethodne profakture za plaćanje, ili lično u našem salonu prodaje.

Da li je moguće plaćanje na rate?
Plaćanje na rate je moguće samo preko kartica Banke Intese, možete pogledati OVDE.

Da li plaćam troškove isporuke i koliko iznose?
Troškovi dostave se određuju zavisno od same težine paketa, cenovnik možete pogledati OVDE, dok pre samog slanja robe naše kolege obaveštavaju o troškovima dostave.

Da li postoji mogućnost zamene?
Prilikom online kupovine u slučaju da vam je poručeni artikal neodgovarajući, moguća je zamena za drugu veličinu ukoliko je imamo na stanju ili za neki drugi artikal iz našeg asortimana. Ukoliko vam je stigla veličina koju ste poručili a menjate ili vraćate artikal, troškove povraćaja snosite Vi. Ukoliko vam je stigla pogrešna veličina ili pogrešan artikal našom greškom, troškove povraćaja snosi Velog DOO. 

Da li isporučujete robu kurirskim službama van granica Srbije?
U ovom trenutku ne postoji mogućnost isporuke robe kurirskim službama van teritorije Republike Srbije.

Da li su iste cene na sajtu i u prodavnicama?
Cena na našem sajtu i u maloprodajama su iste, osim u slučaju kada je izvršena nivelacija nekog artikla, pa je potreban 1 radni dan da se cena niveliše i na sajtu.

Gde se nalazi naša prodavnica?
Naša prodavnica se nalazi u ulici Lole Ribara 133, Železnik. Google Mapu i ostale kontakt podatke možete pogledati na stranici KONTAKT.

 
Copyright © Velog D.O.O., Sva prava zadržana.
FOOTER 2020