Osnovni podaci o firmi Pro Omnia d.o.o.

Naziv: Pro Omnia d.o.o.
Sediste firme: Kneza Višeslava 70a, 11030 Beograd
Matični broj: 20648465
PIB: 106632141
Adresa za prijem elektronske pošte: [email protected]
Adresa za prijem pošte: Ratka Mitrovica 153, 11030 Beograd

Internet prodajno mesto estovariste.rs je vlasništvo Pro Omnia d.o.o.

eStovariste.rs Vam daje mogućnost pristupa svim informacijama objavljenim na sajtu.

Na sajtu, možete slobodno i detaljno pregledati ponudu, kao registrovan posetilac i ostavljati komentare, bez obaveze da nešto kupite.

Upotreba sadržaja koja nije u skladu sa uslovima korišćenja zabranjena je.

Prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko naše prodajne internet stranice eStovariste.rs smatra se prodajom na daljinu.

Robu koju poručite na našem sajtu možete platiti uplatnicom, putem sevisa e-bankinga, gotovinom prilikom isporuke robe ili platnim karticama. Više o tome možete pročitati ovde.

Kupljenu robu isporučujemo u roku koji je naveden pored proizvoda, putem službi za prevoz robe ili prevoznim sredstvima naših dobavljača, na način kako je to definisano ovde.

Raspoloživost prikazane robe na lageru dobavljača se proverava pre potvrde o porudžbini kupca i o tome se kupac blagovremeno obaveštava. Određeni artikli se mogu isporučiti samo u specifičnom pakovanju i nije moguće poručiti manju količinu od one koja je definisana na specifikaciji.

Cena robe je izražena je u dinarima sa iskazanim PDV-om uz svaki proizvod.

Cenovni popusti i prodajni podsticaji (akcijska prodaja) obavljaju se u skladu sa uslovima objavljenim na eStovariste.rs

Kupac ima pravo na odustanak od kupovine u roku do 14 dana. Proceduru za odustanak od kupovine možete pročitati ovde.

Kupac ima pravo na reklamaciju koja se sprovodi na osnovu odredbi Zakona o zaštiti potrošača (“Sl.Glasnik RS” br. 62/2014) kao i odredbi Zakona o trgovini (“Sl.Glasnik RS” br. 53/10, 10/2013).

Više o postupku reklamacija pogledajte ovde.

Korišćenje sajta estovariste.rs

Prilikom korišćenja sajta obavezni ste da poštujete važeće zakone i propise. Sadržaj sajta se ne sme modifikovati, distribuirati, reprodukovati, prodavati, kopirati ili na bilo koji drugi način upotrebljavati i činiti dostupnim trećim licima.

Zabranjeno je na sajtu objavljivati materijal kojim se vrši kleveta, povreda prava, koji je uvredljiv, lažan, preteći, vulgaran, pornografski, ili na bilo koji način podstiče na krivično ili protivzakonito delo. Pro Omnia doo zadržava pravo da ovakav materijal uklone sa sajta bez prethodnog upozorenja korisnika.

Zabranjeno je svako lažno predstavljanje i objavljivanje netačnih podataka u vezi sa sajtom ili osobama vezanim za isti.

Zabranjeno je svako korišćenje sajta radi preprodaje robe.

Zabranjeno je postavljanje virusa i svih komjuterskih kodova, datoteka i programa koji na bio koji način mogu oštetiti ili preuzeti kontrolu nad sajtom ili pratećom opremom.

Stranice našeg sajta možete koristiti informativno i za kupovinu sve robe koja je na sajtu objavljena.

Sajt estovariste.rs je prodajno mesto čije je radno vreme svakodnevno od 08-16h. Vanredno, prodajno mesto može biti nedostupno zbog tehničkog održavanja ili nepredviđenih okolnosti izvan kontrole Pro Omnia d.o.o.

Uslovi online kupovine

Poštovani posetioci i potrošači, preporučujemo da pre upotrebe sajta pažljivo pročitate uslove korišćenja. Daljom upotrebom usluga sa sajta, smatra se da ste razumeli i pročitali uslove (u daljem tekstu: Uslovi).

Pro Omnia d.o.o. Beograd je vlasnik sajta eStovariste.rs i zadržava pravo da u bilo kom trenutku izmeni Uslove prikazane u ovom tekstu. Preporučljivo je  da  povremeno posetite ovu internet stranicu i proverite status navedenih uslova odnosno da li je došlo do izmena u odnosu na Vašu poslednju posetu sajtu.

1. Korisnik (sajta) je svako lice koje pristupa sajtu eStovariste.rs i svim njegovim sadržajima.

2. Potrošač je fizičko ili pravno lice koje kupuje proizvod radi  individualnih potreba, odnosno ne vrši dalju distribuciju ili preprodaju kupljenih proizvoda.

3. Prodavac je firma Pro Omnia d.o.o. putem sajta eStovariste.rs

eStovarište na sajtu sadržaje objavljuje u dobroj nameri. Sve sadržaje eStovariste.rs sajta koristite isključivo na vlastitu odgovornost i Pro Omnia se ne može smatrati odgovornom za bilo kakvu štetu nastalu korišćenjem.

Sadržaji objavljeni na internet sajtu eStovariste.rs, vlasništvo su Pro Omnia-e i mogu se upotrebljavati samo u nekomercijalne svrhe, pri čemu se moraju poštovati i sva navedena upozorenja o autorskim pravima.

Sadržaj prikazan na ovom sajtu kao što su stranice, dizajnerski elementi (dugmići, ikonice i sl), tekstovi, logotipi, audio zapisi i softver su vlasništvo Pro Omnia i ne mogu se koristiti bez prethodne saglasnosti.

Nije dozvoljeno menjati sadržaj ovog sajta ni na koji način, niti ga reprodukovati ili javno prikazivati, izvoditi, distribuirati ili na drugi način koristiti u javne ili komercijalne svrhe. Ukoliko želite da koristite sadržaje objavljene na ovom internet sajtu u druge svrhe od ovde navedenih potrebno je da nas kontaktirate radi dobijanja dozvole.

Izjava o odricanju od odgovornosti

Odgovornost – Pro Omnia i estovariste.rs maksimalno koristi sve svoje resurse da Vam svi artikli na ovom sajtu budu prikazani sa ispravnim nazivima, specifikacijama, fotografijama i cenama. Ipak, ne možemo garantovati da su sve navedene informacije i fotografije artikala na ovom sajtu u potpunosti tačne.

Dostupnost proizvoda prikazana na internet stranici može se razlikovati od stanja zaliha dobavljača. Tačno stanje zaliha tj. dostupnost se može utvrditi pozivom na br. telefona +381 11 4012019

Načini plaćanja

Na sajtu eStovariste.rs možete plaćati:

  • Uplatnicom
  • Virmanom
  • Putem servisa e-banking
  • Plaćanje pouzećem
  • Plaćanje platnom karticom putem Interneta

Plaćanje uplatnicom

Ukoliko ste pri kupovini odabrali ovu vrstu plaćanja, na Vašu e-mail adresu dobićete automatski odgovor „Potvrda porudžbine sa sajta eStovariste.rs“. U samom mejlu prikazana je uplatnica sa sumom i podacima o računu na koji treba da izvršite uplatu.

Uplatu možete izvršiti koristeći e-banking ili na bilo kom mestu na kom inače plaćate svoje račune, u pošti, banci i sl. (u ovom slučaju popunite uplatnicu na osnovu podataka koje ste dobili u potvrdi porudžbine).

Proizvodi sa ovih porudžbina biće rezervisani tri dana. Molimo Vas da svoju uplatu izvršite u tom roku. Za naknadne uplate istog predračuna ne možemo garantovati raspoloživost artikala.

Naručeno Vam šaljemo po prijemu obaveštenja o izvršenoj uplati.

Plaćanje virmanom

Ukoliko ste pravno lice i pri kupovini ste odabrali ovu vrstu plaćanja, na Vašu e-mail adresu dobićete automatski odgovor „Potvrda porudžbine sa sajta eStovariste.rs“. U samom mejlu prikazani su Vaši podaci, obračun poručene robe i iznos poštarine.

Potom će biti poslat i predračun na osnovu kog treba da izvršite uplatu.

Proizvodi sa ovih porudžbina biće rezervisani tri dana. Molimo Vas da svoju uplatu izvršite u tom roku. Za naknadne uplate istog predračuna ne možemo garantovati raspoloživost artikala.

Naručeno Vam šaljemo po prijemu obaveštenja o izvršenoj uplati.

Plaćanje pouzećem

Naručene proizvode i uslugu transporta plaćate prilikom dostave od strane kurirske službe. Ovaj vid plaćanja je ograničen na robu do 50kg odnosno 100kg koje isporučuju kurirske službe. Za gabaritne proizvode koji se pakuju na palete, kao i vangabaritne proizvode, ovaj način plaćanja nije predviđen.

Plaćanje platnom karticom putem Interneta

Prilikom plaćanja karticom putem interneta, unos podataka o kartici se vrši na zaštićenoj stranici banke. Sigurnost podataka prilikom plaćanja karticama garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa a.d. Beograd, na čijim stranicama se obavlja ceo proces plaćanja. Pro Omnia d.o.o. ni jednog trenutka nema pristupa podacima sa Vaše platne kartice.

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola I PKI sistema, kao trenutno najsavremenije tehnologije.

Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa a.d. Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Nakon što potvrdite narudžbenicu, bićete preusmereni na stranicu Banca Intesa a.d. Beograd, na kojoj vršite unos podataka sa platne kartice i obavljate plaćanje. Ukoliko je transakcija uspešna bićete vraćeni na naš sajt sa obaveštenjem da je plaćanje uspešno obavljeno. U slučaju da plaćanje nije uspelo, bićete vraćeni na naš sajt sa informacijom o neuspelom plaćanju i moći ćete da ponovite plaćanje ili da izaberete drugi način plaćanja.

Kod plaćanja robe putem platne kartice, istovremenom sa slanjem porudžbenice kupcu, ukupna cena poručene robe biće rezervisana na bankovnom računu kupca i ista će biti naplaćena od strane kupca tek nakon što potvrdimo porudžbenicu i raspoloživost poručene robe kupcu. Nakon što potvrdimo poružbenicu, tako rezervisana sredstva na Vašem tekućem računu biće preneta na tekući račun Pro Omnia d.o.o.

Nakon otkazivanja porudžbenice, po bilo kom osnovu, rezervisana sredstva na Vašem računu se ne oslobađaju po automatizmu, već nakon 3-5 radnih dana zbog međubankarske procedure ponovnog aktiviranja rezervisanih sredstava.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Banca Intesa a.d. Beograd će na zahtev Pro Omnia d.o.o. obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Izjava o konverziji

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. Hvala Vam na razumevanju.

Isporuka robe

Isporuka robe u Srbiji se vrši kurirskim službama ili putem ovlašćenih logističkih partnera.

Za kupce koji plaćaju uplatnicom ili virmanom (pravna lica), vreme potrebno do pripreme i slanja pošiljke je od momenta kada primimo obaveštenje o izvršenoj uplati. Vreme slanja poručene robe zavisi od raspoloživosti na lageru dobavljača.

Nakon preuzimanja, kurirska služba Vam dostavlja pošiljku. Uobičajeno vreme dostave je 3-7 radnih dana u zavisnosti od udaljenosti naselja i raspoloživosti kapaciteta isporuke.

Do odstupanja i produženja može doći ukoliko primalac nije na adresi kod prvog pokušaja isporuke. Kod loših vremenskih uslova ili svih ostalih nepredviđenih situacija u transportu na koje prevoznik nije mogao da utiče.

Isporuka robe se vrši radnim danom od 8:00 do 15:00 sati. Za dostavu je moguće odrediti i drugu adresu od one na kojoj stanujete, npr. adresu radnog mesta.
Ukoliko primalac nije na adresi, a po prijemu obaveštenja o pokušaju dostave, kurirsku službu možete nazvati na broj koji će biti naveden na obaveštenju. Dogovor o mestu i vremenu dostave koje Vam najviše odgovara.

Sve artikle pakujemo u originalnu, zaštićenu ambalažu, kako bi Vam proizvodi došli u stanju u kakvom smo Vam ih i poslali. Trošak pakovanja ne naplaćujemo, bez obzira koji ste način plaćanja odabrali.

Robu koja prelazi gabarite ili mase koje je moguće isporučiti putem kurirske službe, šaljemo vozilima logističkih partnera (kamioni, kamioni sa rampom ili istovarnom rukom, šleperi). O terminu isporuke, kupac se dogovara sa prevoznikom i prodavcem. Prilikom komunikacije sa prevoznikom, neophodno je dati ispravne informacije o pristupnim tačkama i mestu istovara (širina ulice, nagib terena, moguće visinske prepreke, stanje podloge i sl.) jer je u pitanju roba velike težine ili velikog gabarita.

Cena transporta i dostave naručene robe je iskazana na predračunu za plaćanje koji dobijate nakon potvrde porudžbenice.

Status pošiljke

Status pošiljke možete proveriti pozivom na info telefon +381 11 4012 019 u periodu od 09-16h svakog radnog dana.

Pravo na odustajanje

Prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko naše prodajne internet stranice www.estovariste.rs smatra se prodajom na daljinu.

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.

Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu.

Zahtev za odustanak od kupovine kupac podnosi pismenim putem slanjem emaila na [email protected]

U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Novac se kupcu vraća po prijemu proizvoda a nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao zahtev/obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana proizvod se više ne može vratiti.

Prilikom povraćaja robu obavezno je vratiti u ispravnom, nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakovanju, pri čemu se mora priložiti i originalni račun/faktura.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovila njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se povraćaj sredstava i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.

U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno izvršio plaćanje nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Pro Omnia d.o.o. je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo putem VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja. To znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

Vraćanje robe vrši se isključivo preko odgovarajuće kurirske službe, robu ne možete dostaviti lično. Linkove za preuzimanje obrasca za odustanak od ugovora i ugovor o prodaji na daljinu možete pronaci na sledećim linkovima: obrazac za odustanak od ugovora, ugovor o prodaji na daljinu.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Pro Omnia d.o.o. je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Postupak reklamacije

Postupak rešavanja reklamacije sprovodi se na osnovu odredbi Zakona o zaštiti potrošača (“Sl.Glasnik RS” br. 62/2014) kao i odredbi Zakona o trgovini (“Sl.Glasnik RS” br. 53/10, 10/2013).

Pravo na reklamaciju stičete ako je na proizvodu jasno vidljivo da greška nije nastala nepravilnim korišćenjem već da je došlo do greške u proizvodnji, pakovanju ili transportu.

Rok za isticanje nesaobraznosti je 2 godine od dana kupovine.

Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana od prijema reklamacije. Rok za rešavanje je 15 dana od prijema reklamacije (30 dana u slučaju tehničke robe ili nameštaja).

Povrat robe se u tom slučaju vrši na naš trošak a prijava kako sledi:

U slučaju reklamacije, pošaljite Vaš zahtev na adresu [email protected]

Obavezno navedite sledeće podatke:

  • ime i prezime
  • e-mail adresu
  • broj fakture ili gotovinskog računa koji ste dobili sa robom
  • poruku u kojoj ćete opisati razlog reklamacije

Na osnovu dostavljenih podataka, dobićete potvrdu o podnetoj reklamaciji. Rešavanje reklamacije će biti obavljeno u skladu sa zakonom.

U skladu sa odlukom o rešavanju podnete reklamacije, roba može biti zamenjena istom, sličnom ili može doći do povraćaja uplaćenih sredstava po želji kupca.

Obaveštenje o prijemu i mestu reklamacije možete preuzeti ovde.

Način i mesto prijema reklamacija

1. Prodavnica u kojoj je roba kupljena je mesto koje je Prodavac odredio za prijem reklamacije.

2. Lice koje vrši prodaju robe u Prodavnici je ovlašćeno lice za prijem reklamacija (u daljem tekstu Prodavac)

3. Nemogućnost potrošača da dostavi Prodavcu ambalažu robe ne može biti uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti.

4. Na robu kupljenu kod Prodavca potrošač reklamaciju može izjaviti na jedan od sledećih načina:

a.) predajom pismenog podneska
b.) predajom pisanog podneska na trajnom nosaču zapisa (CD)
c.) pismeno na adresu Prodavca navedenu na zaglavlju ovog obaveštenja
d) telefonom pozivom na broj +381 11 4012 019
e) elektronskom poštom na adresu [email protected]

5. Prodavac uzima u razmatranje i zavodi u Knjigu evidencije primljenih reklamacija (u daljem tekstu: Knjiga reklamacija) samo one podneske potrošača kod kojih je istovremeno sa izjavljivanjem reklamacije potrošač dostavio na uvid račun ili pružio drugi dokaz o kupovini (kopija računa, slip, i sl) iz kojeg se može utvrditi da je roba kupljena u Prodavnici ( u daljem tekstu : dokaz u kupovini).

5.1. Sa podneskom potrošača kod kojeg istovremeno sa izjavljivanjem reklamacije potrošač ne dostavi na uvid dokaz o kupovini, Prodavac će postupiti na sledeći način: – Zavešće ga u Knjigu evidencije potencijalnih reklamacija, izdaće potrošaču pisanu potvrdu ili će elektronskim putem potvrditi prijem podneska u kojem će navesti i broj pod kojim je zaveden njegov podnesak u Knjigu evidencije potencijalnih reklamacija; pisana potvrda odnosno elektronska potvrda prijema podneska iz prve alineje ove podtačke sadržavaće obavezno naznaku da podneta reklamacija nije uredna shodno stavu 3. Člana 56. Zakona, jer potrošač nije dostavio dokaz o kupovini, i obaveštenje potrošaču da će ovakav njegov podnesak biti razmatran kao reklamacija počev od dana dostavljanja na uvid dokaza o kupovini te da će počev od tog dana početi teći svi rokovi vezani za postupak reklamacije, a postupak će se nastaviti prema podtački 5.3, odnosno tački 6. ovog Obaveštenja. Robu koja je predmet reklamacije Prodavac neće preuzeti od potrošača, a ako mu je potrošač dostavi poštom ili na neki drugi način koji nije zavisio od volje prodavca, pisana potvrda, odnosno elektronska potvrda prijema podneska iz prve alineje ove podtačke sadržavaće obavezno i obaveštenje potrošaču da mu roba stoji na raspolaganju te primerenom roku do kojeg će prodavac čuvati takvu robu.

5.2 Kod reklamacije potrošača uz koju istovremeno sa izjavljivanjem reklamacije potrošač dostavi na uvid dokaz o kupovini iz kojeg se može utvrditi da je od momenta prodaje do momenta podnošenja reklamacije proteklo više od dve godine, Prodavac će potvrditi potrošaču prijem reklamacije, zavesti je u knjigu reklamacija, obavestiti potrošača o broju pod kojim je reklamacija zavedena u Knjizi reklamacija, odbiti je uz obrazloženje da je protekao Zakonom propisani rok za reklamaciju i o tome bez odlaganja obavestiti potrošača.

5.3 Za reklamaciju potrošača koja nije odbijena u skladu sa tačkom 5.1 ili tačkom 5.2 ovog Obaveštenja, prodavac će razmotriti da li je za odlučivanje o reklamaciji, zavisno od prirode reklamacije, neophodno fizičko prisustvo robe na koju potrošač izjavljuje reklamaciju te će, ako utvrdi da je fizičko prisustvo robe neophodno, a potrošač nije robu fizički dostavio Prodavcu, obavestiti potrošača da će se danom izjavljivanja reklamacije, u smislu rokova rešavanja po reklamaciji, smatrati onaj dan kada dostavi u Prodavnicu robu koja je predmet reklamacije i o tome sastaviti službenu belešku koju će potpisati prodavac i potrošač.

6. Na uredno izjavljene reklamacije i reklamacije koje nisu bile uredne po nekom od razloga opisanih u tačkama 5.1, 5.2, ili 5.3 ovog Obaveštenja, pa ih je potrošač naknadno kompletirao da budu uredne, prodavac će bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema uredne reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovoriti potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača sadržavaće odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj, od dana podnošenja reklamacije.

Politika privatnosti

Pro Omnia d.o.o. je posvećen zaštiti svih informacija koje sakuplja i čuva o Vama. Korisnici našeg sajta prihvataju da se podaci o njima koriste u skladu sa ovom Politikom privatnosti. Pro Omnia d.o.o. sakuplja minimalnu količinu informacija o Vama u svrhu pružanja kvalitetne usluge. Politika privatnosti ukazuje na sve procese koji mogu rezultirati sakupljanjem podataka o Vama. Vaša poseta našem sajtu daje nam pravo za prikupljanje pomenutih informacija.

Pro Omnia d.o.o. može sakupljati sve informacije koje nam šaljete zavisno od tipa formulara koje popunjavate uključujući ime, adresu, broj telefona, faksa, e-mail adresu, kao i ostale podatke koje možete ostaviti na sajtu. Ostale informacije koje mogu biti zahtevane u skladu sa promenama koje su naznačene na sajtu.

Pro Omnia d.o.o. koristi sakupljene informacije prvenstvano u svrhu obrade zahteva korisnika i posetioca sajta. Sve standardne mere predostrožnosti se preduzimaju kako bi se sprečio neovlašćen pristup ovim podacima. Od korisnika se može zahtevati naknadna provera identiteta kako bi informacije o nalozima bile potpune.

Pro Omnia d.o.o. ne razmenjuje ni jednu informaciju o korisnicima sa trećim licima. Pro Omnia d.o.o. može koristiti informacije u cilju održavanja kontakta sa korisnicima i obaveštavanja o razvoju našeg poslovanja. U ovom slučaju, korisnici imaju mogućnost da se ispišu sa mailing liste. Ukoliko u nekom trenutku u budućnosti budemo primorani da otkrijemo sakupljene informacije trećoj strani (npr. državnim organima), o tome će korisnik biti obavešten i dati svoju saglasnost. Pro Omnia d.o.o. može povremeno objaviti informacije opšteg tipa trećim licima – na primer, broj posetilaca sajta koji su popunili neku online prijavu, ali pritom nikada neće uključiti informacije pomoću kojih bi se mogli identifikovati pojedinci, osobe koje su popunile pomenutu formu.

Pro Omnia d.o.o. nije odgovoran za sadržaj informacija objavljenih od strane korisnika putem chat-a. Pro Omnia d.o.o. nije u obavezi da prati razgovore korisnika na chatu i samim tim se ne smatra odgovornim za bilo koja saopštenja, bez obzira da li proizilaze ili ne iz zakona o autorskim pravima, kleveti, privatnosti ili drugog.

Pro Omnia d.o.o. garantuje da striktno primenjuje sve standardne bezbednosne mere štiteći lične podatke sakupljene od svojih korisnika. Ovo uključuje ali nije ograničeno sa: pristupom ličnim podacima sa lozinkom, ograničenim pristupom osetljivim podacima, enkriptovanim transfer osetljivih podataka poslatih od strane korisnika na Pro Omnia d.o.o. formama za prijavu, naručivanje itd. Ipak, mogu postojati propusti vezani za bezbednost koji nisu pod kontrolom Pro Omnia d.o.o. Odlukom da kompaniji Pro Omnia d.o.o obezbedi lične informacije korisnik razume i slaže se sa činjenicom da bezbednost, integritet i privatnost njegovih podataka ne može biti 100% garantovana. Pro Omnia d.o.o. zadržava pravo da bilo kada izmeni ovu Politiku privatnosti. Svaka izmena postaje važeća nakon njenog objavljivanja na sjtu www.estovariste.rs. Korisnik se obavezuje da povremeno pročita ovu politiku privatnosti kako bi bio upoznat sa eventualnim izmenama iste. Ukoliko korisnik nastavi da koristi sajt i usluge Pro Omnia d.o.o. nakon bilo koje nove verzije politike privatnosti, podrazumeva se da je istu prihvatio kao važeću.

Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.

Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.